Annonse
Q-sjef Bent Myrdahl gi bort en plass på melkekartongen til å dele mange gode fortellingene som skapes akkurat nå.

Q-Meieriene stiller melkekartongen til disposisjon

– Vi bruker som regel denne flaten til å synliggjøre vårt eget arbeid. For eksempel hvordan vi jobber for å bli klimapositiv. Nå gir vi vekk denne plassen til å heie frem virksomheter som tør å satse på nye områder, eller som trenger drahjelp til å starte opp igjen etter koronakrisen. I en krevende tid er det godt å se til noe positivt, sier Q-sjef Bent Myrdahl i en pressemelding. 

– Når samfunnet åpner igjen, vil mye være annerledes, men de gode fortellingene og idéene vil bestå. Vi ønsker å inspirere ved å dele disse historiene på våre melkekartonger, legger Myrdahl til.

Q-Meieriene har involvert forbrukerne i å nominere sine kandidater, og går fortløpende gjennom alle tips. Etter planen skal flere utvalgte saker pryde melkekartongen fra august.

– Vi har fått inn flere gode forslag. Alt fra kaféen på hjørnet til store nasjonale organisasjoner. Vi må vise at vi ser dem som tør å ta sats i en tid der alt er litt ekstra vanskelig. Da er det gull verdt at vi får bidrag fra engasjerte forbrukere, sier produktsjef Sandra Gjester Hoel i en melding.

 

Annonse
Annonse