Annonse
MER Å GJØRE: Dag Storløkken og kollegene i Lantmännen Cerealia har fått mer å gjøre: Fremdeles bruker forbrukerne mer tid hjemme og baker mer. Foto: Atle Johnsen, Image Photo
MER Å GJØRE: Dag Storløkken og kollegene i Lantmännen Cerealia har fått mer å gjøre: Fremdeles bruker forbrukerne mer tid hjemme og baker mer.    Foto: Atle Johnsen | Image Photo

Ny hverdag når forbrukeren lager mer mat selv

Næringsmiddelindustrien har fått en ny hverdag å tilpasse seg. Først kom de store svingningene. Senere har det roet seg. Men fremdeles ser næringsmiddelindustrien store endringer etter at koronaen brøt ut.

– Heldigvis ser det ut til at de fleste bakerikundene våre har kommet seg gjennom perioden, sier Øyvind Westberg Carlsen.

Han er salgs- og markedsdirektør for Lantmännen Cerealia i Norge. Der har han sett svingningene siden koronakrisen rammet.

Lese resten?
Hvilket abonnement passer for deg? Priser fra kr
1,-
Prøv nå
Ingen bindingstid
Jeg har allerede abonnement
Vil du ha regningen rett til bedriften? Klikk her
Annonse
Annonse