Annonse
Administrerende direktør Hege T. Berg-Knutsen i Coop Norge Industri AS og plassjef Terje Viken i den nye delen av Ferskvare­huset. Foto: Arne Kongsnes
Administrerende direktør Hege T. Berg-Knutsen i Coop Norge Industri AS og plassjef Terje Viken i den nye delen av Ferskvare­huset. Foto: Arne Kongsnes  

Forsterker satsingen på Coops egne merkevarer

Vegg i vegg med Coops gigantiske sentrallager i Gardermoen næringspark ligger Ferskvarehuset, som så langt har produsert salatblandinger til Coops egne merkevarer. I 2019 stoppet omsetningen på 169 millioner kroner, i år passeres 200 og for 2021 er anslaget altså 350 millioner kroner.

For å lese resten må du være abonnent
Bestill et abonnement som passer for deg. Rabatt fra
50 %
Prøv nå
Ingen bindingstid
Jeg har allerede abonnement
Vil du ha regningen rett til bedriften? Klikk her
Annonse
Annonse