Annonse
Kirsti Rogne er daglig leder i rådgivningsselskapet Mars Brand Strategy og medforfatter av boken Raketter og rebeller – strategi for deg som vil bygge merkevarer folk bryr seg om. Foto: Privat.
Lederverktøy

Slik bygger du merkevare strategisk som leder

Hotellenes hans sliter kraftig for tiden, men det er mye man kan lære av Petter Stordalen for det.

Det mener i hvert fall Kirsti Rogne som er daglig leder rådgiverselskapet Mars Brand Strategy og medforfatter av boken «Raketter og rebeller – strategi for deg som vil bygge merkevarer folk bryr seg om».

– Stordalen er en type som selv bærer mye av innholdet i de mange forskjellige merkevarene han eier, sier hun. – Vi kjenner ham som energisk og fremoverlent.

Lese resten?
Hvilket abonnement passer for deg? Priser fra kr
1,-
Prøv nå
Ingen bindingstid
Jeg har allerede abonnement
Vil du ha regningen rett til bedriften? Klikk her
Annonse
Annonse