JUBLER: Styreleder Trond Reierstad kan juble over gode Tine-tall.

Stoler mest på Tine

Publisert: 13. mai 2016 kl 10.58
Oppdatert: 13. mai 2016 kl 10.58
Det viser en meningsmåling som TNS Gallup har gjort på vegne av byrået Trigger. Deter likevel ikke mer enn 38 prosent som sier at de stoler på Tine – knepent foran Finn.no og NSB på de neste plassene. De som er undersøkt, er de som får mest omtale i norsk medier.

Historie og produkter

– Tines plassering i toppen av tillitsundersøkelsen er vel fortjent. Selskapet har bygd opp sin virksomhet og troverdighet over mange, mange år, og står fjellstøtt i befolkningen. Man har jobbet målrettet med å ta plass i nordmenns hjerter, og over tid fremstår de som konsistente i sin kommunikasjon og merkevarebygging. Det sier daglig leder Bente Kvam Kristoffersen i Trigger i en pressemelding som Tine har sendt ut. Kristoffersen mener at tilliten kommer av at Tine er bevisst sin opprinnelse og historie, og har klart å tilpasse det en moderne virkelighet. – Man skal heller ikke glemme produktenes betydning. Tine hadde ikke klart å befeste sin posisjon hvis folk ikke satt pris på de produktene vi faktisk kjøper i butikken, sier hun.

– Kvalitetsprodukter

Styreleder Trond Reierstad i Tine er fornøyd og kaller resultatet en flott tillitserklæring til eiere og ansatte. – Vi har jobbet, og jobber kontinuerlig, for å ha en effektiv og innovativ industri med oppmerksomheten rettet på forbrukeren og forbrukerens behov. Målingen viser at jobbingen vår bærer resultater, at vi står for det vi mener og har kvalitetsprodukter. Det setter folket pris på, sier han til Bondebladet.
Saken fortsetter under annonsen

Ledige stillinger – Mat og Marked jobb